A A A K K K
для людей із порушенням зору
Новогалещинська громада
Полтавська область, Кременчуцький район

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації фізичної особи підприємцем

ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ НОВОГАЛЕЩИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

1 Місцезнаходження вул.Центральна, буд.95, смт Нова Галещина, Кременчуцький район, Полтавська область
2 Інформація щодо режиму роботи

Понеділок — четвер: з 08:00 до 17:15

П’ятниця: з 08:00 до 16:00

Без перерви на обід

Вихідні дні: субота, неділя.

3 Прізвище, ім'я, по батькові, посада, відповідальні за роботу Центру, адреса електронної пошти та веб-сайт 

Начальник відділу — Капуста Віра Василівна

E-mail: galeshina@ukr.net

Веб-сайт: http://ngaleshynska.gromada.org.ua/

Телефон: 05342-97001

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
4 Закони України Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» (далі – Закон)
5 Акти Кабінету Міністрів України Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1137 «Питання Єдиного державного веб-порталу електронних послуг та Єдиного державного порталу адміністративних послуг»
6 Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Постанова Кабінету Міністрів України від 18.11.2016 року № 3268/5 «Про затвердження форми заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18.11.2016 за№1500/29630;наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 №3268/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи» зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.02.2016 за №200/28330; Наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 №359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.02.2016 за №200/28330; наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016 №784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 23.03.2016 за №427/28557

Умови отримання адміністративної послуги
7 Підстава для отримання адміністративної послуги Звернення фізичної особи, яка має намір стати підприємцем, або уповноваженої нею особи(далі- заявник)
8 Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем;

Нотаріально засвідчена письмова згода батьків (усиновлювачів) або піклувальника чи органу опіки та піклування – для фізичної особи, яка досягла шістнадцяти років і має бажання займатися підприємницькою діяльністю, але не має повної цивільної дієздатності;

Договір (декларація) про створення сімейного фермерського господарства – у разі державної реєстрації фізичної особи, яка самостійно або з членами сім’ї створює сімейне фермерське господарство відповідно до Закону України «Про фермерське господарство»;

Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу;

У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа що, підтверджує його повноваження;

Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що засвідчує повноваження представника, є документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, або нотаріально посвідчена довіреність.

9 Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1.У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.

2.В електронній формі документи подаються з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг..

10 Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Адміністративна послуга надається безоплатно
11 Строк надання адміністративної послуги

Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів ,крім вихідних та святкових днів. 

Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації .

Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх зупинення.

12 Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації

Подання документів або відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», не в повному обсязі;

Невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 Закону України « Про державну реєстрацію юридичних  осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»;

Подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання.

13 Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

Документи подано особою, яка не має на це повноважень;

У Єдиному  Державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії;

Документи подані до неналежного суб’єкта державної реєстрації;

Невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостями, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, виконання яких передбачено Законом України  «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, та громадських формувань»;

Невідповідність відомостей , зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостями , що містять в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»;

Не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку;

Документи суперечать вимогам Конституції та законів України.

14 Результат надання адміністративної послуги

Внесення відповідного запису до Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

Повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови.

15

Способи отримання відповіді (результату)

Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та документів для їх пошуку за кодом доступу;

За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора та печатки, визначеної Законом України « Про нотаріат» ( у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі;

У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для оприлюднюються порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.Уразі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням)заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.

ПЕРЕЛІК адміністративних послуг органів виконавчої влади, які надаються через центр надання адміністративних послуг

ІНФОРМАЦІЯ про проведення управителями об’єктів обстеження та оцінки ступеня безбар’єрності об’єктів фізичного оточення і послуг для осіб з інвалідністю

ІНФОРМАЦІЯ про проведення управителями об’єктів обстеження та оцінки ступеня безбар’єрності об’єктів фізичного оточення і послуг для осіб з інвалідністю

10:44 01.11.2021

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь